Vércukor mérés megerősítésekkel

2017.04.08.

A kórházban hozzászoktam a hétköznap reggel fél hét körüli keléshez. Szombat lévén épp hogy felöltöztem, háromnegyed hét magasságában megjelent nálunk Gabi, a háziorvos ápolónője. Jött vércukrot mérni. Hogy kerek legyen a történet: Laci, az öcsém hétfőn elvitte a zárójelentéseimet a háziorvosunknak. Ők akkor beszéltek a vércukor mérésről.

Kiderült, Gabi jár máshova is vércukrot mérni, és abban maradtak, hogy szombaton – azaz ma – hozzám is fog jönni. Miután tűvel megszúrta a kisujjamat, rácsepegtette a vért a tesztcsíkra, a csíkot behelyezte a mérőbe, a műszer kisvártatva 5,9-et mutatott. "Ez az eddigi legjobb eredményem!" – ujjongtam. "Meglátszik, hogy tönkölykenyeret eszem!" – fűztem hozzá.

A délelőtt úgy telt el, mint szokott.

Délután a YouTube-on kerestem megerősítéseket. Így találtam rá Andrási Betty előadására a pozitív megerősítések gyógyulásra kifejtett hatásáról. A mintegy két perc híján egyórás előadás a Strokeinfó Alapítvány tavaly októberi kétnapos rendezvényén készült Dobogókőn.

A pszichológusnő előadása sokkal fontosabb dolgokról szólt, mint a megerősítések hatása. Kiemelném a nagy kérdést: Miért akarunk meggyógyulni? Ugyanis azok valójában az igazi célok. Ezt már én is fejtegettem. A követező gondolatot máshol, mástól, más formában már hallottam, de ezúttal is megjegyeztem: "Te parancsolsz az agyadnak, nem az agyad neked. Te határozod meg a gondolataidat, nem a gondolataid határoznak meg téged." Egy kulcsfontosságú gondolat a végére: Győzzük le a félelmeinket, mert különben lemaradunk a jó élményekről, hogyha hátrálunk.

Elnézést kérek, hogy a videót nem ágyazom be ide. Ha meg akarod nézni, ezen a címen keresd: https://youtu.be/khMS-mVH3yU

Strokeinfó Alapítvány

Megjegyzések