Egy spirituális tanító léleksimogató szavai

2017.04.07.

Péntek van, az én napom! Egy hete vagyok itthon. Este van, odakint felkúszott már a hold az égre. Pár órával ezelőtt műholdas kapcsolattal – internet –, Messengeren csevegtem egy volt kolléganőmmel, akit több mint húsz éve láttam utoljára. Lászka Mária, Marcsi, intergalaktikus hölgy, a ZM Univerzum Médiastúdió társalapítója, időközben spirituális tanító lett. Marcsi és férje a saját élettapasztalataik alapján – megrendelésre – személyre szabott vizuális meditációkat készítenek a gyógyulni vágyók számára.

Kedvesen érdeklődött hogylétem iránt. Elmeséltem neki röviden, hogy mi történt velem, és most nagyobb térben szédülök. Ő a pánikra gondolt, és ajánlott is mindjárt saját készítésű videót a pánik kezelésére. Megemlítettem neki, hogy 15 évig nem igazán voltam szabadságon. "Jaj, Dódi... túlhajtottad magad. Az egyensúly nagyon fontos! A TEST benyújtja a számlát, magamról tudom." Mi tagadás, egyet kellett vele értenem. Aztán rátapintott a lényegre: "Azt hiszem, Te túl sokat törődtél másokkal, mindenkinek segítettél, és valaki nagyon a háttérbe szorult!!! Ez a VALAKI most hangosan kiáltott, hogy figyelj már rám is, mert szenvedek..." Micsoda emberismeret! "A megerősítésekre most nagy szükséged van. Az első Te vagy!" Ezt most már én is így gondolom.

További szavai – számára láthatatlan – könnyeket csaltak a szemembe: "Egy csodálatos lélek, akit sok évvel ezelőtt megismertem. Aki mindig készségesen segített nekem, és másoknak. Akivel jó volt beszélgetni, és hallgatni a szavára. Aki bámulatosan tájékozott. Aki egy finom, roppant értékes, és egyben a szépre, a jóra érzékeny ember..." Nem véletlen, hogy annyi év után kibuktam, most törődök a bennem lakozó gyermekkel, hiszen a legtöbb jót mi magunk adhatjuk meg saját magunknak.

Legkedveltebb videójukat már becsempésztem a blogomba. Hmmm. Milyen érdekes! Egyes szláv nyelveken, kissé eltérő írásmóddal, a vezetéknevének van jelentése: például csehül és szlovákul szeretetet, szerelmet jelent. Nem véletlen, hogy a meditációi simogatják az ember lelkét.

Lászka Mária spirituális tanító

Megjegyzések

  1. Köszönöm, Dódi!
    Nem találom a szavakat. Meghatódtam, mikor elõször elolvastam, aztán így is maradtam...
    Sok csodát kívánok Neked! Szeretettel ölellek, Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi! Én örülök, hogy ebben a formában viszonozhattam a kedvességedet.
      Szeretettel: Dódi

      Törlés

Megjegyzés küldése