Félelem és magabiztosság között

2017.03.28.

Angéla mondásán gondolkodtam el, miszerint minden a fejben dől el. Hétvégén, hogy otthon voltam, sok pozitív zenét és megerősítéseket hallgattam. A kórházba visszatérve foglalkoztam a bennem lakozó gyermekkel és meditáltam. A meditáció során elképzeltem, hogy úgy járok, mint a stroke előtt.

Reggel olyan magabiztosan lépdeltem reggelizni a folyosón, mint még soha. Ahogy múltak a percek és az órák, úgy hagyott alább a motivációm. Délután négy óra körül olyan félelem fogott el, hogy a korlátba kapaszkodva alig bírtam néhány métert megtenni.

A mai nagyviziten dr. Görög Pál főorvos úr azzal tért hozzám, hogy akkor pénteken hazaküldenek. Most már tényleg számítottam rá, mert hatodik hete rehabilitálnak az osztályon. Hogy röpül az idő! Az osztályvezető barátságosan hozzáfűzte még: "Tornázni otthon is kell."

A félelem meghódítása

Megjegyzések