Utolsó vércukorszint ellenőrzés

2017.03.30.

A mai torna végén Angéla keserűen kérdezte: "Józsi, hallom pénteken megy haza?" Megerősítettem, majd így folytattam: "Otthon nagyon várnak már". Csak köztünk maradjon, két hét még rám férne biztosan, de ne legyünk maximalisták.

Délelőtt bejött hozzám a kórterembe az osztály pszichológusa, Horváth Dávid, és elköszönt tőlem. Igazán jól esett ez a nemes gesztus! Hogylétem felől érdeklődött. Elmeséltem neki, hogy milyen problémáim merültek föl. Mondtam neki, hogy van némi pszichológiai beütésem, és dolgozom rajtuk. Ő azzal vigasztalt, hogy idővel elmúlik. Úgy legyen.

A tegnapi kis viziten kértem dr. Görög Pál főorvos úrtól a vércukor szintem ellenőrzését. Ma reggel, reggeli előtt, éhgyomorra 7,4 volt. Ebéd után egy és háromnegyed órával Valika 7,2-t mért. Vacsora után ötven perccel 8,6 volt.

Közeleg a búcsú ideje

Megjegyzések