Tapasztalok és szédülők

2017.03.18.

Mint ahogy Új sansz az élethez című bejegyzésemben írtam, újjászülettem az újjászületés évében. Mint egy kisbaba, gyűjtöm a tapasztalatokat a világról.

Ezen a hétvégén megint itthon vagyok. Ma délután fogtam az édesanyámtól örökölt kampós botot, aztán kisétáltam a hátsó teraszra. Egészen a terasz túlsó széléig merészkedtem. Lenézve hatalmas szédülés fogott el. De csak néztem, néztem lefelé. Szoktattam a szemem és az agyam a mélységhez. Bízom benne, hogy legközelebb könnyebb lesz.

Bent a házban nincs semmi probléma. Miért produkál ilyet az agyam?! Uram, mi a célod velem, hogy ilyen kihívások elé állítasz? Mire akarsz megtanítani?

Assisi Szent Ferenc imája jut az eszembe::

Uram, adj türelmet,
Hogy elfogadjam amin nem tudok változtatni,
Adj bátorságot, hogy megváltoztassam,
Amit lehet, és adj bölcsességet,
Hogy a kettő között különbséget tudjak tenni.

Megjegyzések