Visszailleszkedés az otthoni életbe

2017.04.01

A mai nappal kezdetét vette egy új negyedév, egy új hónap. Beköszöntött a szeszélyes április. Ez az első reggel itthon. Mint említettem, a torna lételememmé vált. Szóval délelőtt tornáztam egy kicsit, majd segítettem az ebéd elkészítésében. Piroska írta tegnap a Facebookon: "Tudod, hogy a házimunka nagyon jó torna!" Úgyhogy besegítettem az ebéd gyors elkészítésébe. Krumplis tészta lesz, durumtésztából. Azt egyszer sem kaptunk ebédre a kórházban, és nagyon kívántam már. Én hámoztam meg a krumplit és a hagymát. Ez remek gyakorlat volt a jobb kezem erősítésére.

Újjászületésem jelenlegi korszakában, a jelenlegi állapotomban keresem a helyem az otthoni életben. A jobb kezem – bár már rengeteget erősödött – még nem az igazi. Nem tudok vele olyan súlyosat emelni, mint a ballal. Ha magasra nyújtom a jobbomat, rövidebb egy picivel, mint a bal kezem. Ez éppen elég ahhoz, hogy például nehezebben érjem el a magasabb szekrénypolcra tett tányérokat, vagy nyújtózkodnom kelljen a teafilterekért. Kíváncsi vagyok, hogy mennyi idő kell neki, hogy újra a régi legyen. Vagy nagyon optimista vagyok?

Igazi kihívást jelentenek a küszöbök. Van belőlük jó néhány. Oda kell figyelnem a járásra, ha nem akarok elesni. Van egy vezeték is a parkettán, amit nem lehet szőnyeggel letakarni. Ennek az átlépése is óvatosságra int. Amúgy a lakást nem kell átalakítani.

Segítség az ebéd elkészítésében

Megjegyzések