Gyógytorna a műgyepen

2017.03.16.

Az utóbbi hetekben több olyan gyógytorna gyakorlatot végeztem, melyek során jobban kellett terhelni a jobb lábamat. Ekkor éreztem - hogy bár sokat erősödött –, még gyenge. De hát azért végezzük ezeket a gyakorlatokat, hogy erősödjön!

Milyenek ezek a gyakorlatok? Angéla utasításai szerint például egy zöld, műanyaggal bevont szivacsra (számomra a gyepet szimbolizálja) felállva elöl kell letenni a jobb lábamat tízszer, aztán váltás a bal lábra.

Igen kacifántos gyakorlat, amikor a jobb lábát elöl leteszem, aztán a "gyepet" átlépve hátul. Ma ötször kellett ismételnem, majd csere. Addig kellett folytatom, míg újabb gyakorlat jött.

Ma kimentem az internetre, és angol nyelvű találatok közt keresgéltem, hogy írnak-e valamit a szédülésről. Örömmel konstatáltam, hogy más is küzd ilyen problémával.

Gyógytorna

Megjegyzések