Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás

2017.03.01.

A mai torna a szokásos volt, a végén ismét tettem két kört Angélával a tornateremben. Igen bátortalan voltam ismét. Termékforgalmazós éveimből Whitney Houston "One Moment in Time" című csodaszép slágerére írott csasztuska szövege járt az eszemben:

Egyszer jön az én nagy napom
Mikor átlépek árnyékomon

"Ha nem parázna, már futna" – jegyezte meg Angéla a teremben lévő többi gyógytornásznak. Beláttam, végül is igaza van.

Több se kellett nekem! Délután kimentem a pszichiátria felőli folyosóra. Összetoltam az oda kitolt rozzant kerekes székeket, hogy minél hosszabb gyakorlópályám legyen, és a korlát mellett – hogy legyen mibe kapaszkodnom, ha megszédülnék – gyakoroltam. Jártam fel és alá, fel és alá. A végére egészen felbátorodtam.

Önbizalom

Megjegyzések