Esti kalandom a fürdőszobában

2017.04.02.

Ma este be voltam dobva a mély vízbe. Víz volt, mélység is volt – a fürdőkádban. És nem dobtak, hanem a hátsó lábamat vízszintesen jól kinyújtva - balettos mozdulattal - beleálltam a kádba. Beleülni nem tudtam volna, "csak" tusoltam. Ráadásul egyedül, nem volt senki itthon. A zuhanyfüggönyt félrehúztam, amennyire csak lehetett, nehogy beleakadjon a jobb lábam.

Roppant kíváncsi voltam, hogy birkózom meg ezzel a feladattal. A jobb lábamat végül is nem kellett nagyon terhelnem.

A kórházban tanult módon, a szivacsra nyomtam kevés tusfürdőt. Bekentem vele magam, majd tusolóvízzel leöblítettem. Még hajat is mostam! Amikor becsuktam a szemem, kicsit szédültem. A biztonság kedvéért közben a csapba fogódzkodtam.

Ugyanolyan balettos mozdulattal léptem ki a kádból, mint amilyennel beleléptem. Gyorsan megtörölköztem, felhúztam a pizsama felsőt, végül a szobában - ülve - húztam fel az alsót.

Hurrá! Sikerült!

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Az élet apró örömei :) Csak akkor tudjuk ezeket a dolgokat értékelni, ha súlyos betegségen vagyunk túl.

      Törlés

Megjegyzés küldése