Gyúrja a csomóimat

2017.02.19.

Nem írtam mostanában a rehabilitációm fontos pilléréről. A jobb lábam és karom masszírozása folytatódik! Még a neurológiàn Evelin azzal búcsúzott el, hogy örülne, ha egy bizonyos Tamás nevű masszőrhöz kerülnék.


Még a neurorehabon megjelent az ágyamnál egy borostás fiatalember, akit olyan harminc és negyven közöttinek néztem: "Tamás vagyok. Torna után várom masszírozásra." "Sok jót hallottam már Önről a neurológîán Evelintől. Fogok jelentkezni." - válaszoltam.

Ő hát az a bizonyos Tamás, nevezetesen Lengyeltóti Tamás, akire Evelin gondolt, és hetente kétszer félórán át gyjúrja a csomóimat.

A neurorehabról kerekes székkel tolt masszázsra a beteghordó, mert járókerettel messze lett volna lemenni. A mozgásszervin pedig legtöbbször az ágyamnál masszíroz. Keze erős, vannak nyomai a lábamon.

Gyógymasszázs

Megjegyzések