Cukor, vércukor

2017.01.30.

A neurológián próbálták beállítani a cukromat. Eleinte inzulint kaptam injekcióban, később áttértek a gyógyszeres kezelésre. A Metformin nem  vált be. Olyan hasmenésem lett tőle, hogy a nővérek nem győzték cserélni a pelust.

Naponta többször bökték az ujjamat, de a mérő csak magas értékeket mutatott.

Az étrendemet 180 gramm szénhidrát tartalmú diétára vették. Erről nem akarok bővebben írni, Mandzsi azaz S. Kolozsvári Zsófia ezt remekül összefoglalta 180 gramm szénhidrát című blogbejegyzésében.

A lényeg, hogy nem a kalóriát kell számolni, hanem az ételek és italok szénhidrát tartalmát. Többször keveset kell enni.

Itt a kórházban, ahhoz a kifejtett munkához, amit végzünk, szerintem elég.

Én komolyan veszem a táplálkozást. Ha már így hozta a sors, ki akarom használni az alkalmat, és veszíteni a súlyomból. Nincs pótlás (zugevés) csak minimális nasi. Egy-két keksz például.

Louie L. Hay-nek van egy csodálatos megerősítése a cukorbetegségre:

Örömteli ez a pillanat. Kész vagyok megélni az élet édes örömeit.

Ennek a két mondatnak az ismételgetésével segítem a vércukorszintem csökkenését.

Megjegyzések